Am avut placerea de a contribui cu o parte in ceea ce priveste marele eveniment pe care Adela si Gabriel l-au stabilit anul acesta.

Invitatiile de nunta pe care le-am facut au fost facute cu multa dragoste, care este, din punctul meu de vedere, cel mai important “material” in crearea unei invitatii.

Cartonul alb, cu striatii usoare a fost embosat cu drag, bucata cu bucata, apoi au urmat gaurelele pentru a trece prin ele panglica de saten. A urmat o serie de variante de text, iar in momentul in care am ajuns la cea finala am trecut la printat, taiat si perforat colturile cu grija.

Aproape de final am lipit textul cu mare precizie. Iata rezultatul:invitatii de nunta handmade alb si roz 1 invitatii de nunta handmade alb si roz 3 invitatii de nunta handmade alb si roz 5 invitatii de nunta handmade alb si roz 7

 

Pentru ca este o nunta care se va desfasura, atat afara, cat si in interior, am creat doua seturi de numere de masa pentru nunta:

numere de masa

Ma puteti gasi si imi puteti lasa un mesaj pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/pravaliacuinvitatiihandmade sau pe e-mail: pravaliacuinvitatii@yahoo.com