Saptamana aceasta am avut onoarea sa lucrez la un model de invitatie de nunta pe care eu nu il aveam.

Laura este o tipa super deschisa si prietenoasa, care a venit initial cu o poza. I-am spus ca as putea sa ii fac ceva apropiat. Culorile principale, crem si maro au fost ok din prima, ceea ce ne-a usurat munca, panglicuta ne-am hotarat repede si la ea, insa floricica… cum facem floricica!

Am mers la risc si am fost sa cumpar un perforator sub forma de floare, pe care de  o luna de zile il tot vedeam intr-o papetarie si ezitam sa il cumpar. Norocul meu a fost ca Laurei i-a placut din prima, asa ca am trecut la atac.

Astazi le-a primit si mi-a spus ca in realitate sunt mult mai frumoase, ceea ce ma face sa ma bucur si mai tare.

Trebuie sa recunosc ca desi pigulesc fiecare invitatie in parte si ma asigur ca este perfecta, mereu am emotii dupa ce clientul le vede.

Ma bucur foarte mult ca pana acum tuturor le-a placut ceea ce am facut si sper sa fie si de acum incolo la fel.

Iata ce a iesit:

invitatie de nunta handmade vintage

invitatie de nunta handmade vintage 2

invitatie de nunta handmade vintage 3